School Han Bila dag 2 - Reisverslag uit Travnik, Bosnië en Herzegovina van Antonie Herwijnen - WaarBenJij.nu School Han Bila dag 2 - Reisverslag uit Travnik, Bosnië en Herzegovina van Antonie Herwijnen - WaarBenJij.nu

School Han Bila dag 2

Door: toonvanherwijnen

Blijf op de hoogte en volg Antonie

13 September 2011 | Bosnië en Herzegovina, Travnik

Dobar Dan<

En zo zit onze tweede klusdag er weer op. Kei en keihard is er weer gewerkt door een ieder. We zijn goed opgeschoten en we hebben bijna al onze dagdoelen gehaald. Twee leslokalen compleet geschilderd. De verlichting in op 1 na in beide leslokalen vervangen, buiten is het eton gestort om het voor de ingang wat egaler te maken, de vloeren in de toiletgroep zijn gestort, de kleedlokalen zijn geschilderd. De buitenmuren zijn geschilderd.
Helaas werd het bestelde laminaat voor de leslokalen en de kleedlokalen te laat afgeleverd maar niet getreurd daar gaan we donderdag heel hard mee aan de slag.
Morgen hebben we een rustdag, dat betekend niet dat we de hele dag op bed gaan liggen maar we vertrekken voor een bezoek aan Sarajevo en waarschijnlijk zijn er een paar die naar Srebrenica gaan maar daar moeten we vanavond nog over beslissen.
Babs heeft zich vandaag weer super vermaakt, ze heeft meer contsct kunnen maken met de schoolkinderen en die waren dus ook niet meer bij haar weg te slaan. Echt prachtig om te zien hoe zij al deze kinderen weet te boeien en te vermaken. Liedjes zingen tot en met namaak tatoo's tekenen. Daar kijk ik dan als trotse pappie graag naar.
Vandaag was ons beiden toch ook wel een emotionele dag want vandaag is onze jongste dochter Liliane jarig. Ze is vandaag 21 jaar geworden en daar konden we niet bij zijn. Natuurlijk via de telefoon voor haar gezongen en op you tube hadden we een filmpje geplaatst waarop de schoolkinderen in het Bosnisch een verjaardgasliedje zongen. Van harte gefeliciteerd Liliane en een dikke kus kus van ons allen hier in Bosnie......
Zo ik ga nu maar eens onder het gemalen water staan want we vertrekken zo naar Nova Bila om een hapje te gaan eten.... tot het volgend verslag.

P.S. Dank jullie voor alle reacties en blijf reageren want dat doet ons heel goed.....

Grtz Toon

• 13 September 2011 - 17:12

Elise:

Hoi Ton en Barbara,
    Allereerst hartelijk gefeliciteerd met Liliane. Het is leuk om jullie op afstand te volgen. Succes met jullie project. Groetjes xxx elise

• 13 September 2011 - 17:39

Rick Huiskamp:

hallo toon

leuk om jullie verslag te lezen en te zien dat jullie goed werk verrichten daar gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter en we kijken uit naar het nieuwe verslag

Groet

Rick Huiskamp

• 13 September 2011 - 17:49

Eempie:

Ook weer super mooi om te lezen toontje! En ik snap dat je trots bent op je meiske, dat ben ik ook :) !!! Maar ook trots zijn op jezelf! Gefeliciteerd allebei met Liliane!!! Liefs Eempie

• 13 September 2011 - 17:50

Leo Janssen:

goed bezig ome toon, respect en geniet.

• 13 September 2011 - 18:13

Marja:

Geweldige mooie verhalen, ben trots op jullie, morgen een fijne dag en succes verder met het karwei.
    Doe iedereen de groetjes van ons
    groetjes Hans en Marja xxx

• 13 September 2011 - 18:24

Roel:

jullie zijn goed bezig ....
    wil een volgende keer toch ook wel eens mee met jullie
    groet aan allen en succes morgen

• 13 September 2011 - 19:40

Marianna:

Nog gefeliciteerd en wat een gemis maar gelukkig is het mogelijk om te bellen en zo'n Happy Birthday lidje op YouTube is natuurlijk heeeeel origineel!

• 13 September 2011 - 21:12

Silvia:

Hallo Toon en Barbara,
    Van harte gefeliciteerd met je dochter, en zusje van Barbara.
    Leuk om iedere dag ff wat te lezen van jullie.
    Voor morgen een fijne dag toegewenst, we lezen wel weer waar jullie naartoe zijn gegaan.
    Groetjes vanuit Velp voor jullie allen!!

• 13 September 2011 - 22:04

Jan:

Hoi Toon, het schiet dus goed op geweldig. De kriebels en de herinneringen komen weer naar boven. Ik zie trouwens op de foto dat Charlie deze keer zijn creativiteit aan het uitleven is op de radiator. Aan allemaal de groeten. Jan

• 14 September 2011 - 05:38

Helma:

Geweldig verslag weer, fijn dat het allemaal zo goed gaat, tik em aan ouwe

• 14 September 2011 - 08:22

Jolanda:

Hoi Toon en Babs,

Als eerste nog gefeliciteerd met fe grote meissie en babs jij met de zus.

Ik lees iedere dag jullie verslag , helemaal super. en Babs je doet het heel goed. Jullie zijn met z;n allen heel goed bezig.
    Succes met het project en ik kijk uit naar het nieuwe dag verhaal.

Kus Jolanda

• 14 September 2011 - 08:24

Wilk:

Hallo mop, zo te lezen hebben jullie alweer een goede en produktieve dag achter de rug.
    liliane en ik zijn samen heerlijk uit eten geweest en het was super gezellig! Voor vandaag wens ik jullie een super dag toe. Pas goed op jezelf en ons meisje!
    kus

• 14 September 2011 - 12:51

Leen:

Ola, harde werker.
    Goed bezig kerel, maar vergeet niet op tijd de pivo's te nuttigen he? Hahaha.
    Je weet ben niet zo'n schrijver maar ik weet wat je voelt en denkt! Samen in da geitenland gezeten!!!!!! Veel plezier, doe iedereen de groetjes en we spreken elkaar als je weer terug bent!!! HVJ kerel!!!! Knuffel van Han

• 15 September 2011 - 06:27

René:

Hallo Toon en Barbera,

Gefeliciteerd met de verjaardag van Lilliane. Beetje laat, ben er net achter hoe dit werkt haha. Ga door met het goede werk. Goed bezig.

Groet Wilma en René