Aankomst in Travnik - Reisverslag uit Best, Nederland van Antonie Herwijnen - WaarBenJij.nu Aankomst in Travnik - Reisverslag uit Best, Nederland van Antonie Herwijnen - WaarBenJij.nu

Aankomst in Travnik

Door: toonvanherwijnen

Blijf op de hoogte en volg Antonie

12 September 2011 | Nederland, Best

Na twee lange dagen in de bus door Duitsland, Oostenrijk waar we overnacht hebben, Slovenie, Krosatie en Bosnie zijn we dan eindelijk gearriveerd in Travnik. Het moment waar Barbera en ik al het hele jaar naar hebben uitgekeken. Nu kan ik haar eindelijk laten zien en laten beleven waar ik tijdens mijn uitzendingen verbeleven heb. Het plaatje bij het praatje zal ik het maar noemen. Ik ben dan ook heel blij en trots dat ze mij vergezeld tijdens deze reis.
Na een heerlijke BBQ bij Mirela (onze tolk en steun en toeverlaat van ons project) en haar man Ceng en een gezellig afzakkertje op een terrasje in de stad is het nu tijd om te gaan slapen.
Morgen starten we met het project. We gaan in Han Bila de lokale school opknappen. Er is een hoop werk te doen maar we zijn er klaar voor. Alles in het kader van "maak een Bosnisch kind blij". Morgen weer een verslag met ook wat beeld materiaal.
Grtz Toon & Barbera

• 12 September 2011 - 06:56

Aleid Kaijzer:

Hallo Toon en Barbera !

Fijn dat de reis goed is gegaan. Veel succes met de start van het project vandaag !

Groeten, Aleid

• 12 September 2011 - 07:04

Wil:

Hallo lieverds, lekker geslapen?
    Ik ben benieuwd wat jullie vandaag al kunnen gaan doen in de school. Enne ik ben zoo benieuwd hoe ons kindje alles ervaart!!!
    kus en tot vanavond

• 12 September 2011 - 08:00

Jan:

Hoi Toon, blij te horen dat jullie gearriveerd zijn. Succes met de klus de groeten aan allen.
    Jan

• 12 September 2011 - 08:25

Eempie:

Heee Toontje en Babske!!!

Hoe is het vandaag gegaan met jullie? Ben heel benieuwd! Succes samen en babsie we whats appen vanavond nog wel ;)!

Liefs, xx Amy

• 12 September 2011 - 08:44

Marianna:

Fijn om te lezen dat jullie goed aan zijn gekomen. Heel veel succes met het project. Gaan jullie ook foto's maken?

• 12 September 2011 - 08:53

Lotte B:

Hé Toine, heel veel succes! En schrijf maar veel verslagen dan heb ik wat te lezen tijdens het kolven op het werk!!
    Groetjes

• 12 September 2011 - 13:23

Pa En Ma:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad, en nu er tegen aan sla niet op je vinger

• 12 September 2011 - 14:00

Fam Scheepers:

Hoi Toon en Babs,

Wij wensen jullie ontzettend veel succes toe met het project. Super dat er nog mensen bestaan welke zich inzetten voor de medemens!
    Graag lezen wij nog meer reisverslagen. P.S. Wij zullen goed voor Wil zorgen.

Gr. Nicole

• 12 September 2011 - 14:57

Helma:

Super dat het allemaal goed gaat, en nu werk aan de winkel