De laatste dag voor - Reisverslag uit Doorn, Nederland van Antonie Herwijnen - WaarBenJij.nu De laatste dag voor - Reisverslag uit Doorn, Nederland van Antonie Herwijnen - WaarBenJij.nu

De laatste dag voor

Door: Antonie van Herwijne

Blijf op de hoogte en volg Antonie

30 Augustus 2015 | Nederland, Doorn

Vandaag is het dag D-1. Ik was vannacht al om 03.00 uur wakker. De gezonde "wedstrijdspanning" ging mij parten spelen. Heb ik alles al ingepakt, staat alles al klaar en hoe laat word ik opgehaald. Daarbij hadden we ook nog een vet onweer dus dat werkte ook niet echt mee om de slaap weer te kunnen pakken. uiteindelijk ben ik er toch maar mijn bed uitgegaan.
Om 14.30 uur was het dan zover, mijn vervoer stond voor de deur. Mijn fiets en mijn bagage snel in de bus geladen en vertrokken richting het Veteranen Instituut in Doorn. Daar was het merendeel van de wielerploeg als aangekomen en toen kreeg ik het gevoel van: "Het gaat nu eindelijk beginnen".
Ingecheckt in het hotel, spullen op de kamer gezet en dan snel naar beneden om alle fietsmaten te begroeten.
Wel mooi om te zien dat we dan toch allemaal hetzelfde zijn. De spanning was namelijk van een ieder zijn gezicht af te lezen. Maar ook opluchting want het is nu toch zover. Morgen gaan we starten.
Na het welkomswoord van het bestuur van het bestuur van Wounded Warriors Nederland hebben we kunne genieten van een overheerlijke rijstmaaltijd (hoe kan het ook anders) oftewel "Blauwe hap".
Na de maaltijd kregen wij als renners de eerste briefing voor de etappe van morgen. Dat wordt een spannende dag, veel pers en het startschot voor de tocht die wordt gegeven door de Inspecteur Generaal van de Krijgsmacht. We worden tijdens de eerste etappe vergezeld door de Commandant der Landstrijdkrachten Generaal Mart de Kruif en onder andere ook door de Commandant van 13 Mechbrig Generaal Gijs van Keulen. Verder fietsen er nog meer genodigden mee zodat de ploeg uit ongeveer 50 renners bestaat.
Ik heb er zin in. Eindelijk gaat het beginnen. Ik hoop dat ik jullie iedere dag op de hoogte kan houden van onze vorderingen.
Ik ga nog even naar beneden, ff met de maten een drankje doen en dan naar bed.......

Tot snel...

• 30 Augustus 2015 - 21:31

Elise Van Herwijnen:

Heel veel succes en voor straks goede nacht!

• 30 Augustus 2015 - 21:35

Gea:

Hey Toon, aan de voorbereidingen zal het zeker niet liggen. Heel veel succes !!! Groetjes, Gea

• 30 Augustus 2015 - 22:57

Nina:

Heel veel succes morgen!! En geniet er van!

• 31 Augustus 2015 - 06:49

Eli Kramers:

Hoi Toon,

Eindelijk is het dan zover. Heel veel succes en niet onbelangrijk geniet ervan.

• 31 Augustus 2015 - 08:17

René:

Hey Toon,

Heel veel succes met je geweldige uitdaging. Respect.

Grt René

• 31 Augustus 2015 - 08:25

Fred De Bruyne:

Hallo Toon,

Een goede voorbereiding is het halve werk.
    Daar zal het bij jou niet aan liggen.

Veel succes.

mvg,

Fred

• 31 Augustus 2015 - 16:07

Maarten :

Toon,

Heel veel succes en plezier! Iedere dag weer een leermoment en blijven drinken en volhouden hè!!

Groetjes, Maarten

• 31 Augustus 2015 - 20:07

Nicole:

Hoi Toon

Ik ga proberen om net als toen je mee deed met de vierdaagse iedere dag even iets te laten weten.
    Nu de eerste keer

Ben trots op je.