Alles gepakt, we zijn er klaar voor - Reisverslag uit Best, Nederland van Antonie Herwijnen - WaarBenJij.nu Alles gepakt, we zijn er klaar voor - Reisverslag uit Best, Nederland van Antonie Herwijnen - WaarBenJij.nu

Alles gepakt, we zijn er klaar voor

Door: toonvanherwijnen

Blijf op de hoogte en volg Antonie

09 September 2011 | Nederland, Best

Zo, al het gereedschap, de koffers en alle andere materialen voor onze reis zijn gepakt. De bus staat startklaar voor het huis.
De hele dag zijn we druk geweest met alle "laatste" dingen.
Barbera is ook helemaal klaar voor onze gezamelijke reis. Dit jaar gaat zij met mij mee zodat ik haar kan laten zien waar ik mijn uitzendingen heb doorgebracht. Ik vind het heel fijn en ben er ook trots op dat mijn "meske" mee gaat. Ik ga nog even bankhangen voordat ik ga proberen te slapen. 03.00 uur gaat het wekkertje en dan gaan we eindelijk op pad.......

Grtz Toon & Barbera

• 09 September 2011 - 20:09

Marja:

Toon en Barbera,
    ik wens jullie een goede en fijne tijd in Bosnie en hoop dat er voor jullie veel dingen duidelijk worden en zo ook begrip en verdraagzaamheid voor elkaar, succes met het karwei, ik volg jullie via deze site
    groetjes en liefs Marja

• 09 September 2011 - 20:51

Marianna:

Rij voorzichtig straks en " be safe"

• 09 September 2011 - 21:01

An En Jan Wijntjes:

Een heel goede reis jullie allen gewenst en heel veel succes met het project.
    Een goed initiatief en we zien de verslagen met veel belangstelling tegemoet.
    De groeten aan de bekende in Travnik

• 09 September 2011 - 21:42

Marlyn:

Toon,
    Ik hoop dat je een fijne reis hebt samen met je dochter. En ik wist niet dat je al zo snel weg zou gaan.
    Maar wens jullie veel suc6 met wat je daar gaat doen.

groetjes en tot gauw

• 10 September 2011 - 09:24

Elise:

Hoi ton en barbera,
    Jullie zijn al een aardig eind op weg. Goede reis. Groetjes van ons uit hoornaar.

• 10 September 2011 - 11:41

Ma En Pa :

van elise gehoord dat we je kunnen volgen nou dat proberenwe dan.
    verder nog een goeie reis.

• 10 September 2011 - 17:43

Jolanda:

Hoi Toon en Babs,

Jullie zijn al een heeeel stuk op weg....
    Ik wens jullie een goede en een fijne tijd in Bosnie. Super dat je als aan Babs gaat laten zien, hoe jij leven daar was...Heel veel succes met het karwei.
    Ik ga jullie zeker volgen.
    Dikke kus Jolanda xxx