We zijn aangekomen - Reisverslag uit Travnik, Bosnië en Herzegovina van Antonie Herwijnen - WaarBenJij.nu We zijn aangekomen - Reisverslag uit Travnik, Bosnië en Herzegovina van Antonie Herwijnen - WaarBenJij.nu

We zijn aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Antonie

09 September 2012 | Bosnië en Herzegovina, Travnik

Eindelijk is het dan zover. Na een lange maar zeker een spoedige en zeer gezellige reis zijn we dan aangekomen in Travnik.
Gisteren hebben we overnacht in Graz (Oostenrijk) waar we gezellig met z"n allen hebben gegeten en de nodige bieren gedronken. Nou echt moeite met inslapen had ik niet. Heb nog wel even geprobeerd om wat mee te krijgen van de Bourne Identity op z'n Duits maar dat heb ik dus niet gehaald.
Vanmorgen vroeg het wekkertje om 06.00 uur, ontbijtje en weer snel de busjes in richting Bosnië.
Ja en dan rijd je Bosnië binnen via Bihac en dat is dan toch wel weer een beetje "thuiskomen". Klinkt misschien gek maar toch is het wel zo.
Liliane keek onderweg haar ogen uit en ik heb haar dan ook zoveel mogelijk verteld wat er zich in de gebieden, waar we doorheen reden, zich heeft afgespeeld en wat ik daar gedaan heb tijdens mijn uitzendingen.
Hoe dichter we bij Travnik kwamen des te spannender werd het.
Onze tolk , steun en toeverlaat en zeker onze goede vrienden Mirela en haar man Ceng stonden ons al op te wachten en het is super om hen weer te zien. Er stond een mega BBQ te wachten met heerlijke Cevapcici, worstjes en lokaal brood, bier en natuurlijk slivo.
We hebben de kamers betrokken in ons nieuwe hotel met een geweldig uitzicht over Travnik en de Vlasic.
We zijn ook al welkom geheten door de directeur van de school en dat is al een mooi voorteken voor de komende week. Zo voldoende voor vandaag, beneden in de tuin van het hotel staat nog wat pivo (bier) en slivo (pruimenjenever).

Tot morgen en dan volgen er natuurlijk ook wat foto's.

Grtz Toon & Liliane

• 09 September 2012 - 21:02

Freddy:

Hè Toon en Liliane,

Gelukkig goed aangekomen! Het is goed om te zien dat je met open armen ontvangen wordt op de lokale manier, met eten en drank. Geniet ervan en veel succes morgen en de overige dagen!

Groeten,

Freddy en Patricia

• 09 September 2012 - 22:41

Marianne Noot:

Hallo Toon,

Leuk dat je weer een reisverslag maakt. Gelukkig zijn jullie goed aangekomen, dat is toch altijd wel weer spannend voor de achterblijvers. In ieder geval een leukere directeur dan 2 jaar geleden. Geniet van deze week.
    Lieve groet,
    Marianne

• 10 September 2012 - 10:51

Jan:

Hoi Toon en de rest,
    Mooi dat alles weer voorspoedig is gegaan, vandaag natuurlijk wel een speciale dag.
    Succes met het werk en de groeten aan iedereen.
    groet Jan

• 10 September 2012 - 11:14

Marianna:

Hoi hoi,

Even lekker de tijd genomen om het beging van jullie avontuur te lezen. goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen.

het moet toch iedere keer weer indrukwekkend zijn om daar naar toe te gaan en aan te komen.

Succes en geniet,

Marianna

• 10 September 2012 - 21:53

Wil:

Hallo lieverd,

wat is het weer fijn om je verslagen te kunnen lezen.......

kus van Wil