Vrijdag 7 september 2012 - Reisverslag uit Best, Nederland van Antonie Herwijnen - WaarBenJij.nu Vrijdag 7 september 2012 - Reisverslag uit Best, Nederland van Antonie Herwijnen - WaarBenJij.nu

Vrijdag 7 september 2012

Blijf op de hoogte en volg Antonie

07 September 2012 | Nederland, Best

Vandaag is het dan zover, de laatste voorbereidingen worden getroffen zodat we in de startblokken kunnen gaan staan voor wederom een mooi project in Bosnië.
En natuurlijk heeft ook deze reis weer een extra betekenis voor me want in navolging van mijn oudste dochter Barbera, die vorig jaar mee is geweest, gaat nu mijn jongste dochter Liliane mee. Dat maakt de cirkel in huize van Herwijnen helemaal af want na deze reis zijn alle drie mijn "meiden" samen met mij in Bosnië geweest.
Na een heel zwaar jaar dat doorspekt was met therapiën, emotionele pieken en dalen zal ook deze reis dit hoofdstuk mooi af kunnen gaan sluiten.
Onder het motto "de toekomst maak je zelf en het verleden moet je plaatsen" kunnen wij met z'n vieren de wereld weer rechtop aan.
De bus staat bepakt en bezakt voor de deur, nu nog de laatste spullen in m'n koffer mikken, boodschappen voor onderweg doen en een hapje vettigheid naar binnen werken.
Ik wil natuurlijk ook alvast iedereen welkom heten op de blog van deze reis en natuurlijk wil ik ook iedereen danken voor hun support voor dit fantastische project van Veteranen met een Hart.

Tot de volgende blog,

Toon

  • 07 September 2012 - 18:33

    Arnoud:

    Hoi Toon,

    Volgens mij ben ik de eerste met een reactie. Veel succes, maak er wat moois van! Ik heb het er zojuist (zelfs op vakantie in Bretagne) met Lisanne over gehad dat ik ook eigenlijk nog een terug wil naar Sarajevo....

    succes, goeie reis, doe voorzichtig!

    Arnoud

  • 07 September 2012 - 20:21

    Freddy:

    Hé Toon,

    Heel veel succes met weer een uitstekend project! Doe rustig aan onderweg en neem in BiH je rustmomenten. Je weet het hè, je kunt me altijd bellen!!

    Aan de andere kant zullen we blij zijn als jullie weer terug zijn, dan duurt het voor ons niet meer zo lang!

    Groeten,

    Freddy en Patricia

  • 11 September 2012 - 06:48

    Hallo Toon En Lil:

    Heel veel plezier en succes daar, jullie zijn weer goed bezig, toppie.

    Liefs Helma xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Antonie

Actief sinds 23 Aug. 2011
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 152182

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2018 - 29 Oktober 2018

Invictus Games Sydney 2018

18 Oktober 2018 - 28 Oktober 2018

Invictus Games Sydney 2018

15 Juni 2018 - 27 Juni 2018

Fietstocht Noordkaap (N) - Doorn (NL)

23 April 2018 - 30 April 2018

Marrakech 2018

31 Augustus 2015 - 25 September 2015

Fietstocht van Doorn naar Sarajevo

20 April 2013 - 27 April 2013

Vakantietrip Travnik Bosnië

08 September 2012 - 16 September 2012

Project Bosnië 2012

10 September 2011 - 18 September 2011

Project school Han Bila

Landen bezocht: