Het weekend voor de start - Reisverslag uit Best, Nederland van Antonie Herwijnen - WaarBenJij.nu Het weekend voor de start - Reisverslag uit Best, Nederland van Antonie Herwijnen - WaarBenJij.nu

Het weekend voor de start

Door: Antonie van Herwijnen

Blijf op de hoogte en volg Antonie

28 Augustus 2015 | Nederland, Best

Mijn bureau is leeg, mijn vervangen op de zaak is ingewerkt dus nu is het dan eindelijk zover. Het avontuur kan gaan beginnen.
Na een voorbereiding van ruim anderhalf jaar start ik aanstaande maandag, samen met m'n fietsmaten van I Can WWNL Cycling Team, onze sponsorfietstocht naar Sarajevo. Tijdens deze tocht van een dikke 2100km zal ik proberen een reisverslag bij te houden, zodat jullie deels mee kunnen genieten van onze belevenissen tijdens de tocht. Het zal letterlijk en figuurlijk een tocht vol ups en downs worden, daar ben ik van overtuigd.
We hebben er met zijn allen hard voor getraind en de reis is tot op de puntjes voorbereid maar wel zullen best nog wel het één en ander tegenkomen.
vanmiddag zal ik gaan beginnen met het pakken van mijn tas, het laatste onderhoud aan mijn fiets, het klaarleggen van mijn reserve onderdelen en alle andere "handige" zaken voor tijdens de reis.
De rest van het weekend zal ik wel weer op de automatische piloot moeten acteren want ergens beginnen de "kriebels" mijn functioneren in de weg te zitten. Dat zal de zogenaamde "wedstrijdspanning" wel zijn.
Als ik het goed begrepen heb worden we ook voorzien van een Track & Trace systeem zodat jullie ons tijdens de gehele reis kunnen volgen. Zodra ik hier de gegevens over heb zal ik die via deze blog kenbaar maken.
Deze tocht staat geheel in het kader van bekendheid geven aan de Veteraan met PTSS (Post Traumatisch Stress Stoornis). Elke deelnemer aan deze tocht is Veteraan met PTSS of is familie of partner van.
Voor enkele deelnemers is het ook de eerste keer dat zij terug keren naar het gebied alwaar zij verbleven tijdens hun uitzending(en). Ik kan uit ervaring spreken dat dat best wel spannend is voor hen, misschien wordt dat dan ook wel de grootste uitdaging van deze tocht.
Al met al een grote fysiek en mentale uitdaging die we zeker niet zonder de steun van al onze sponsoren (groot en klein) zouden kunnen gaan uitvoeren.
Mijn sponsorpagina is nog geopend tot 23 september, dus mochten jullie mij nog willen sponsoren dan kan dat via www.geef.nl/antonievanherwijnen
Namens het I can WWNL Cycling Team hartelijk dank.

Tot het volgende verslag....

  • 28 Augustus 2015 - 13:41

    Laura:

    Toon, heel veel succes met deze top presentatie! Ik zal zeker je verslagen gaan lezen.
    Gr. Lau

  • 28 Augustus 2015 - 13:47

    Jan Wijntjes:

    Toon jij en je vrienden een goede reis toe gewenst en ik zal de sponsor pot gaan bijvullen, zal tevens jullie verslag gaan bijhouden.
    Ben erg benieuwd hoe de reis verloopt.

  • 28 Augustus 2015 - 19:27

    Anthony Scheepers:

    Toon,

    Heel veel succes in deze speciale missie! Ik ga de verhalen zeker lezen.

    Grtz Scheep

  • 29 Augustus 2015 - 20:34

    Barbera:

    Super trots op jou pappie

  • 30 Augustus 2015 - 17:03

    Jan Coolen:

    Hoi Toon, veel succes met deze onderneming. Zal je volgen.
    Groeten, Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Antonie

Actief sinds 23 Aug. 2011
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 152101

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2018 - 29 Oktober 2018

Invictus Games Sydney 2018

18 Oktober 2018 - 28 Oktober 2018

Invictus Games Sydney 2018

15 Juni 2018 - 27 Juni 2018

Fietstocht Noordkaap (N) - Doorn (NL)

23 April 2018 - 30 April 2018

Marrakech 2018

31 Augustus 2015 - 25 September 2015

Fietstocht van Doorn naar Sarajevo

20 April 2013 - 27 April 2013

Vakantietrip Travnik Bosnië

08 September 2012 - 16 September 2012

Project Bosnië 2012

10 September 2011 - 18 September 2011

Project school Han Bila

Landen bezocht: